neděle 24. března 2013

Jaro... A co se stalo...


Takže ...

  • Dodělala jsem sérii v copu (došly mi kaloty, ale až je dokoupím, asi ještě něco vytvořím)
  • Chytila jsem od své drahé maminky střevního bacila. Hořký čaj, rohlyk, záchod, spánek. Pořád dokola. Fakt díky mami.
  • Muž mě vezme do Paříže! Místo šmigrustu! Jupííí! 
  • V týdnu jsme navozily na můj extra úžasný cihlový english style záhon kůru. Ta kůra neuvěřitelně smrdí.
  • Z jarní výstavy zde v obci jsem si jako vždy odnesla jen kvítka. A dozdobila si je sama (hyacinty do košíku a kukačky ve džbeříku na okno.) Přišla jsem pět minut po otevíračce a v tu dobu zdejší drsné pindulíny a bydlenky (pozná se podle počtu dětí táhnoucích za sebou) odcházely s plnými taškami dekorací. Z těch osmi věcí mělo 7 z nich bílou barvu a napsáno garden+paris+home sweet home (všechno naráz z různých stran) a křepelčí vajíčka a divoké lýkové zdobení a mě se krčil nos zhnusením. Byl zde 1 (!) košík s kraslicemi, ale protože jedu na Velikonoce pryč, nechala jsem je být. (Muž dostane místo vajca makronku.)
  • Mrzne až praští (opravdu nám práská ve střeše.)
  • Udrátovala jsem si čtyři brože (jenže nemám brožové můstky :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat