neděle 3. března 2013

B 12 a trocha textu

Dietu už zvládám líp, jsem ve stavu, kdy mi připadá, že toho jím neskutečné množství - s efektem hladu po následující hodině, holt jsou to taková plnidla. Dneska byla ryba, fazolky, brambory a salát a kupodivu muž všechno snědl a prohlásil, že to bylo dobré. Chudák, už z té zdravé stravy začíná blouznit.
Dnešní procházku jsme spojili s pochráněním (to znamená postaráním se) o krmelce a měla pak následovat menší tůra po okolí, ale po hodině vystavování se ledovému větru jsme to vzdali. Stejně, jako to vzdalo naše termoprádlo.

Následovala oslava, ubrečené děti, hovory H o tématech T, uřvané děti, listování novinami a odchod domů. Dárky se naštěstí libily.

A kroužkování! A upravování fotek! A vložení na internet!  A zítra uvidíte, na čem teď pracuji!

Dodělala jsem nějaké náramky, konkrétně tyto dva :)



2 komentáře:

  1. Okouzlující ♥. Navíc se mi moc líbí nápad s ptačími manekýny. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptačího manekýna jsem adoptovala v Táboře při pouličním blešáku. Nemohla jsem ho tam nechat, je prostě kouzelný :)

      Vymazat