pátek 8. března 2013

DIY - korálkový límeček

Brouzdala jsem dnes po blozích (za odměnu :P) a narazila u Deňule na návod na minimalistický límeček. Inu, zaujalo mě to, ikdyž jsem před tím neměla o nic takového výraznější zájem (asi, že jsem všude viděla jen takové celokrkové mohutné límce s na látce našitými obr voskovkami), ale tento minilímeček mě donutil si něco takového taky vyrobit.
Co k tomu:
  • silnější a slabší drát
  • kleště
  • korálky podle vkusu
  • kroužky
  • řetízek
  • karabinku
  • něco na ohýbání (já použila velkou sklenici z Ikea)
Tady vidíte původní návod, já mám k němu pár "vylepšováků":
  1.  Použila jsem jeden kus silnějšího drátu na každou půlku límečku. Nejdříve jsem ohnula větší oblouk, kleštěmi udělala rožek a menší méně zaoblila. 

    2. Na koncích jsem udělala kulatými kleštěmi očka a spojila je dvěma kroužky. 



    3. Část s očky a kroužky dáme na vnější stranu - za kroužky bude držet řetízek.

    4. Nachystáme si korálky. Já chtěla něco třpytivého (jsem straka!), měla jsem směsku různých ohňovek, k průhledným jsem přidala i šest starorůžových. (Rozdělte si množství napůl!)

5. Tenkým drátkem jsem začala vyplétat jednotlivé půlky límečku - chaoticky, co druhé provlečení drátku - navléknutý korálek.
  
    6. Takto vypadají obě vypletené půlky - teď už stačí jen zkompletovat - za kroužky na krajích připevnit řetízek, uprostřed něj karabinku a obě půlky límečku opět spojit dvěma kroužky.

    7. A toto je výsledný límeček! Na krku sedí hned u lícních kostí a nádherně se třpytí a přitom není extrémně výrazný. Výroba je super jednoduchá (když ho nechcete vyplétat), ale i s výpletem mi práce trvala necelou hodinku.

Děkuji Deňuli za inspiraci!


Nezapomeňte se podívat na Facebookové stránky, kde mám své ostatní vytvořené kousky! A také na fler.cz :)

6 komentářů:

  1. Wau, tak tohle je super nápad! Hezký!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj sluníčko, chvíli se do té tvé skříňky nepodívám a nestačím se divit, kolik je tu nových pěkných věcí. Evidentně máš spoustu času co? Já jakožto ženská ve zkušební době jsem na tom bledě. Ráno odcházím z domu ještě napůl spící a večer po návratu z práce domů rovnou padám se svýma bolavýma nožkama rovnou do postele (hold nejsou na tento nový styl trávení celého dne zvyklé).
    Ty předchozí kousky jsou zkvostné. Tento - přiznám barvu, je to pěkňoučké, ale není to můj šálek kávy. Přesto si dovedu představit, že na jistých typech lidí to musí vypadat zkvostně :)
    Zlatíčko závidím ti ten čas na tvorbu... jak mi to chybí (a to nejsem v práci ještě ani 2 týdny...)
    Pa

    K.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Irčo :) To jsem teda ráda, že jsem tě inspirovala :) Musím se přiznat, že jsem ten svůj první taky chtěla vyplést, ale nakonec se mi líbil tak, jak je, tak jsem si říkala, že ho vyplním, až mě omrzí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, a supr návod, díky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný! Škoda jenom, že nejsem tak šikovná, u mě by to vypadalo dost hrozivě!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, how bretty - like angel wings! Love this work and thank you for the tutorial!
    Have to try some like this!!!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat