úterý 15. listopadu 2011

Hořká vůně mandlí...

... a acetonu.
Mám novou úchylku. Nehty. Konečně mám na popud muže dlouhé nehty. Můžu drápat, škubat, drásat, škrábat a sdírat. Kůži, omítku, starý lak, dveře od výtahu (když ono to tak strašidelně hvízdá...), muže a strupy. Zvykám si. Nehty mě bolí, nikdy jsem je neměla dlouhé. Zuby byly rychlejší, než motivace nehtů přerůst přes okraj prstu. Pořídila jsem si laky, to proto abych si ty pazůrky nestrkala do pusy. Pomáhá to. Dokonce prsten od muže vypadá s nalakovanými nehty tak nějak lépe. I když 43 třpytivých blbůstek je pořád 43 třpytivých blbůstek a vypadaly by dobře i na 10 let hnijící ruce.
Teď něco k těm lakům. Jak je známo, Iru je tvor spořivý a chce za málo peněz hodně muziky. Essence laky to splňují do detailu. Je jich hodně barev a nestojí moc peněz. A můžu jich mít mraky. (Následuje ďábelský smích s pohledem na nalakované nehty.) A mají předpoklad být sbírány. Mají hezké jednoduché flakónky (nemám ráda ultra zajímavé tvary), hezky se s nimi šmidlí po nehtu a úžasně voní po acetonu. Ne, nedělám si blázny, některé laky prostě smrdí. Tyhle voní. Už od ZUŠky miluji vůni ředitel, smáčedel, lepidel, laků a barev . Všechny tyto přípravky mě nutí se smát a být krásně ospalá, muž říká, že nikdy nikoho neviděl se při natírání plotu na něj culit, mrkat, švitořit a usínat s opřeným čelem na čerstvě natřené trubce. Laky od Essence mají podobné účinky, byť za to aceton může jenom z části. A k tomu ten odlakovač s hořkou vůní mandlí.
Za těch pár neděl, co mi nehty zdárně rostou, mám už nasbíráno nemálo (na počáteční nulový stav) laků. A jelikož jsem chlubivá, tak je ukážu. A jelikož stále nemám foťák, stáhnu fotky z netu. A jelikož zítra přijede muž, další článek týden nečekejte (nebo možná taky jo, člověk nikdy neví...)




Rich&pretty, gold rush, space queen, princess prunella, where is the party?,
no more drama, fateful desire, nude it!, lime up!, trust in fashion.








1 komentář:

  1. no a kedy uvidime nalakovane nechtiky?:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat