úterý 20. září 2011

Už je to zas tady :/

Po neskonale dlouhé době jsem opět tu. Byla jsem v horách, na oslavě, na výletě, u doktora, stihla jsem být nemocná, šťastná, smutná, naštvaná, znova nemocná a rozmrzelá z toho, že zas začal semestr. A chodila jsem hezky oblékaná (jako vždy ostatně.) A umřel mi foťák (zase.)  To je tak asi vše.
Jinak máme přestěhované pokoje (máme ten větší a je zholčičený), pár na bytě, což je nepříjemná komplikace, stále si pohrávám s myšlenkou rychlého úprku. Stále mě nevyhodili ze školy, ale vyhodili mě od stolu (kvůli páru na bytě.) Mám krom brýlí i čočky a nenosím je. Dovezla jsem si na byt moje pomůcky na bižu a budu vyrábět. A k tomu vyprávět, co jsem dělala dneska celý den.
Vstávala za tmy a šla na 7 do školy. Byla zmrzlá jako preclík. Stála 1h a 48 min na nádraží na vyřízení šalinkarty.  Byla zmrzlá jak čuněčí fufínko. Koupila si univerzitní hrnek. Obtloukla dveře látkou, aby přes ně nebylo vidět. Přitloukla si prst kladívkem. A teď sedím a píšu blog. A v následujících minutách budu obšívat kukuličky (obšívané kuličky). Tak to je vše.
Mějte se krásně a piště básně.
Zítra zas napíšu, třeba o tom, jak jsem byla na horách s mužem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat