sobota 27. srpna 2011

Zpocené oči

Dneska jsem měla v plánu navštívit místní sekáče a zajít na zmrzlinu a na nákup a na kafe a toulat se po parku a šmejdit po korálkárně. Nakonec to dopadlo tak, že jsem ráno vstala mokrá jak myš, šla do sprchy, oblékla se a vylezla ven abych za 5 minut byla zase mokrá jak myš. Doplahočila jsem se do sekáče a neměla sílu (!) ani nervy  (!) na prohrabování se ve stojanech. Horko. A k tomu se mi potily oči. Mám nové plastové brýle a nos se mi pod nimi potí víc jak podpaží. Vzdala jsem to. Ze všech plánů zbyla jen melounová(žlutý meloun) a melounová (červený meloun) zmrzlina, rychlonákup v Bertovi, velice pomalá návštěva v klimatizované lékárně a skromný nákup v Korálníčku, protože tam bylo jak v pekle.
Pak jsem šla znova do sprchy. Zlatá ledová voda. A odpolední "koupálko" (východočeský teplý výraz) s mamá a válení se a potápění se ve vodě s 26,8 °C. A podvečerní jízda se staženými okýnky a koncert Michala Davida. Mamá chtěla slyšet Céčka, mé srdce toužilo po Poupatech (a muž mi začal říkat "ty moje poupě") a můj drahý nám dělal garde a pohupoval boky v rytmu Diskopříběhu. A pořád bylo horko.
P.S.: Už nám z toho horka magoří. Jako muži (řeč probíhala v PÁTEK), když se mi snažil vysvětlit, že zítra v neděli půjdeme někam do hor, ale mají přijít bouřky ze zítra na neděli, tak půjdeme v sobotu, ale to nestihnem, je ta akce v Hážovicích. Tak teda půjdem popozítří v tu neděli. Ne to bude pondělí že? Tak to nikam nejdem, to jdu do práce. Chudák zmatený ospalý a přehřátý. Za celý týden vedrem skoro nespal a přes ty největší vedra měl nejvíc vyřizování a ježdění v Berlingu, kterému odešla klimatizace do automobilového nebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat