neděle 3. července 2011

DIY papírová kabelka

Něco mě zase popadlo. Kromě toho, že jsem jak brouk Pytlík - práce všeho druhu a vyrábím bižu (bijoux abych byla in a cool), háčkuju mega deku, pletu muži ponožky, dělám mapy (profesní deformace, neb je dělám dobrovolně ve svém volném času), tak teď dělám kabelku. Nic co tu bylo, žádné korálky, vlna, látka ani kůže. PAPÍR, teda noviny, izolepa a nůžky. A pak to celé sešít. Protože všechny noviny jsou hyper moderní s obrovskými barevnými obrázky, vyžebrala jsem u trafikantky větší množství regionálního tisku zdarma. Částečně splňuje moje požadavky. Jsou tam písmenka na šedém podkladu, žel k tomu také modré nápisy, rámečky, obrázky a tučné nadpisy a kurzívy a velké škaredé šedé portréty nějakých lidí. Takže kabelka bude "novinová_s_modrým_pro_nedostatek_materiálu" Ale protože jsem přeci moderní a eko (je to eko, je to starý papír a ta izolepa tomu přeci vůbec nevadí, se rozloží za sto let, ne?), tak mi to nevadí a budu se s ní pyšnit i tak. Pokud ji dodělám teda. Zatím ji patlu asi den čistého času a mám dno a jednu řadu boků. Leskne se a koukají z ní nitě. Ale až bude hotová, tak se budu chlubit. Tady. Doma. V Brně. Mužovi. V Londýně. A na facebooku.

Žádné komentáře:

Okomentovat