pondělí 4. července 2011

Čistka

Maminka ztratila nervy. Donesla nová ramínka a vyklidila skříň. Byla jsem v depresi, protože jsem tušila, že příjdu o oblečení. Ale maminka překvapila, vyklidila skříň, vyhodila nenositelné a zbytečné harampádí (po diskuzi se mnou), ramínkovou všehochuť jsme vyměnily za dokonale elegantní a praktická černá ramínka a já získal skoro celou skříň (!) pro sebe. Mám pověšené šaty, a sukně a svetry mají kde ležet. A všechno rozdělené podle barev, účelu a délky. Jsem nadšená, hodně moc, a zjistila jsem, že mám vážně hodně věcí. Hezkých věcí.

A zítra jedu s koťaty na Slovensko a Ukrajinu. Zakázali mi vzít si hodně věcí, a dali mi malou tašku. Bylo to kruté, ale mám sbaleno. Nejvíc místa zabírá spacák a karimatka a spousta podobně nedůležitých věcí. Hlavně tlusté, teplé, škaredé oblečení na spaní. Ale což, ten zbytek je dokonale kombinovatelný, a v lese mě uvidí jen koťata, medvědi a můj drahý, co je nespokojenější, když mě vidí ve svém vytahaném tričku a jeho mikině po jeho 50-ti kilové setře, která ji zcizila svému bývalému 110-ti kilovému muži.

Žádné komentáře:

Okomentovat