pondělí 9. ledna 2012

Okolo krku vilně se vine...

Jak už jsem řekla, mám teď pár nových krčních nápadníků, a mám na ně zvlášť velké nároky. Musí být měkké a  extra barevné, ale protože nejsem osoba nesoudná, vím, že oboje splnit najednou nelze (už jen díky murphyho zákonům.) A tak mám omotávače chlupaté a omotávače barevné. A jsem spokojená.


Ta barva, ta barva!




Neuvěřitelně široká, dlouhá a chlupatá věc!

Další jakoby pašmína, lehce žlutá, jako banánová zmrzlina.

Extra dlouhá, extra hřejivá.

Na ovázání hlavy a vytvoření vzhledu "Nemám na tužidlo Taft pro účes
do jakéhokoliv počasí!"









































































































































































Všechno je to second hand. Všechno to má značku, krom šátku (který je opravdu hedvábný, dle zkoušky ohněm) a šedé šály (která je nejspíš vytvořená doma) a dokonce aj visačku (to jakože to nikdo nenosil!)

1 komentář:

  1. ta koralovo -oranzova je uzasna!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat