pondělí 25. února 2013

B 11

Dneska jsem zase fotila, včera nebyl čas (rozuměj, byly jsem s maminkou nakupovat a mám pro muže klobouk, pro mě taky a k tomu černé lodičky), ale protože jsem líná a nemám zatím nic dalšího vyrobeného (asi mám zdechlotu) budu opět zveřejňovat po kouskách, ať tu nevznikne týdenní prázdno.

Fialová entropie vznikla z oddílu v krabici s fialovými korálky, byla to taková směska, všeho málo na vlastní kousek bižu. Tak jsem udělala fialový chaos. A obšívané kuličky k tomu.





4 komentáře:

  1. Pěkný kousek :)
    já mám na chvíli od tvorby nucený odpočinek (naražená ruka - bolí jak čert, tak nemůžu šperkovat) a tak alespoň okukuju kde se dá a tiše závidím vám, které tvořit můžete.
    ale mám jednu poznámku k tvé "existenci" na fleru... o tom budeme muset hodit řeč.
    K.M.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tak nádherné kousky! Mám slabost pro "hand made" a originální šperky. Velký potlesk.♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, právě, že nerada jdu se "stádem", dělám věci jinak, jsem ráda, že se někomu líbí :)

      Vymazat