pátek 7. října 2011

Knihomol

Jsem sběratel. Nejen sekáčového oblečení, kreativních časopisů, šutrů z hor a kdečeho jiného co mě zaujme, ale taky knížek. Pro naši úžasnou rohovou secesní knihovnu z tmavého dřeva. Tudíž po Rožnově běhám po sekáčích a po Brně po antikvaritátech. Teď v týdnu se mi povedl majstršik v podobě sady starých knížek v kůži. Za docela levno. Místo, kde jsem byla nakupovat nepovím, protože tam čekají další poklady, které prostě musím mít. Takže až všechno vykoupím, podělím se o adresu :) (jsem sviňucha, já vím.)
Jinak se s mužem pídíme po knihách z edicí, momentálně nejvíce prahneme po "Kákáčku" tedy Knihovna klasiků, výběr ze světové literatury, všechny knihy stejně velké (a to naší knihovně sluší), každý autor má svou barvu (celé spektrum!) a k tomu je to edice velice povedená.
Teď pár faktů k mému úlovku.
Alexandr Dumas
JOSEF BALSAMO
Nakladatel Jose. R. Vilímek
1929
v Praze








Žádné komentáře:

Okomentovat